fredag 8 januari 2016

Stegring

Äntligen hemma från semestern. Två dagar in på semestern (för en vecka sedan) slutade min telefon att koppla upp sig mot internet så jag har endast haft sporadisk kontakt via svärmors dator. Jag förstår grabben som är än mera beroende av internet än jag.

Jag brukar nu som då roa mig med att titta in på den stora auktionssidan, Kollar, emellanåt, på dagspriset på delar jag brukade köpa för 10-15 år sedan.


Kan konstatera att det finns ingen, och jag menar INGEN pensionsförsäkring som haft samma värdeökning. Synd bara att jag inte köpte även när det var dubbelt dyrare än vad jag brukade sätta som max-gräns.

Nå, för att tjäna några pengar så borde jag sälja också. Det har ännu inte hänt. Däremot slarvade jag i något skede bort en påse med 20st NOS ventilvippor. Det är ILLA för sådan kan man inte köpa nya längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar