torsdag 24 mars 2016

Utrop

Äntligen! Som Gert brukade ropa.


Efter ytterligare 3/4 h på ByggMax fick jag ÄNTLIGEN pengarna tillbaka. Med det jobb och tid jag lagt ner å detta så kunde jag nog låtit dom behålla pengarna och tjänat på det.

25 min väntade jag på att dom skulle få tag på kundtjänst eftersom det var "problem" att för över pengarna. Till slut ruttnade jag igen, utan svordomar, skickade argt mejl till kundtjänst och ringde upp dem själv. Dom svarade omedelbums så jag gav telefonen till stackaren i kassan som redan pratade i en telefon med sin chef. Kort därefter ringde kundtjänst på en tredje telefon.

Därefter åkte jag och hämtade ut den tvättmaskin jag beställde i förrgår. Hoppeligen håller den tills jag checkar ut, åtminstone från detta hus. Nu borde man kanske byta torktumlaren också. Jag vet i.a.f. var jag INTE försöker beställa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar