tisdag 29 maj 2018

Polityr

Efter många om och men fick jag bilen lackpolerad på Cirkel K:s bekostnad.

Hade ju en liten dust med mackföreståndaren där jag lackade ur på henne och bad om telefonnumret till hennes chef (läs här). MMS:ade lite bilder åt han varefter han ringde upp. Områdeschefen var en mycket trevlig kille men menade ändå att: Av bilderna hade han svårt att se omfattningen och inte trodde han heller att skadorna kunde ha orsakats av biltvätten.

Jag förklarade att gången innan, när jag tvättade i den biltvätten, kom föreståndaren in i biltvätten med en kille från biltvättföretaget och pekade och hadde sig. Upprepade att jag hade visat upp bilen på recond-firma och dom sagt att den biltvätten genererat många kunder. Avslutade med att jag trodde att det kunde finnas en lokal facebookgrupp där man kunde ställa fråga ifall det var andra som fått lackskador i den biltvätten. Svaret kom blixtsnabbt: -"Det är ingen bra idé. Är du nöjd ifall vi står för en lackpolering?"

Nu är bilen som sagt nypolerad och härefter blir det handtvätt eller biltvätt utan borstar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar