måndag 11 juni 2012

Giftspridare

Jobbade på tomten igår kväll... när jag senare duschade upptäcke jag hela tre stycken fästingar.

Eftersom jag:

1. vet att dom små jävlarna sputar in  dödligt virus
2. är uppväxt med Bill o Ben samt Walt Slade så vet jag att giftet omedelbart måste sugas ut.

Sprang helt panikslagen till frugan och berättade att en fästing bitit mig i skrevet och att giftet genast måste sugas ut!

"Ja, eller hur", var det kallsinninga svaret.

Alltså, den eventuelle blogläsaren är mitt vittne, jag kunde ha blivit räddad...


4 kommentarer:

  1. Så jävla typiskt!
    Du kanske skulle ha bett nån granne eller så om hjälp...?

    SvaraRadera
  2. Så goda grannar har vi tyvärr inte... vad jag vet.

    SvaraRadera
  3. Kanske hellre tar emot borelian med öppna armar än att bli gommad av nån granngubbe... Jaja, vad vet jag?

    SvaraRadera
  4. Jahaa, du tänkte så.. du :)

    SvaraRadera