lördag 25 januari 2014

Kaos

Har under hösten och halva vintern levt i totalt kaos, och inte fått något gjort, till följa av mekanikersjukan. D.v.s. jag sparar och samlar på mig mer än jag har rum för i min lilla "verkstad", vilket medför att det inte finns utrymme att göra något...

Så sakteliga jobbar jag mig ner mot fritt golv. Idag fick jag bl.a. för mig att källsortera  stereoutrustningen, med blandad framgång. Utrustningen blev mindre men gav inte speciellt mycket mera fritt utrymme.

Före

Efter

Något om dock gav mig lite mera utrymme var att jag källsorterade en "100V CD-spelare". Jag undrar verkligen varför jag sparat på mig en sådan? Jag har varken passande högtalare eller något köpcenter där den skulle behövas. Naturligtvis tog jag tillvara på transformatorer och lite annat ur den så allt gick inte till återvinningen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar