söndag 2 juni 2019

Bedrägligt

Och jag som tyckte dagen började så bra men den blir bara sämre

Åkte på bakluckeloppis och köpte bl.a. en tigersåg. En Dewalt för då blir det ju inte fel.

Pluggade i den och startade. Det luktade rejält brännt. Vid kontroll gnistrade det oroväckande mycket om kolen. Öppnade och kollade, dom var slut och någon hade varit och filat på dem. Det ena kolet var i tre bitar.


Och det var på förmiddagen. Nu på eftermiddagen fick jag följande mail.


Hade mailet varit adresserat med namn så hade det redan vidarebefordrats till polisen. Nu funderar jag bara på ifall man inte borde göra det ändå. Kommer det inga blogginlägg mot slutet av veckan så kanske jag är på ofrivillig semester. 

Edit/
Så jag är inte ensam om att ha blivit hotad. Undrar ifall någon betalt? Kontot visa inga "inkomster".



/Edit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar