lördag 31 oktober 2020

Jobbskygg?

I veckan pratade jag vitt och brett om att jag skulle borra berg i helgen. 

Fredagskvällen ägnade jag mig åt att läsa detaljplanen för kommande utbyggnad av området samt att skriva kommentarer på det åt kommunen. Jag uppfattade deras utskick som att dom ville ha in synpunkter. Synpunkter och förslag fick dom. Möjligtvis inte helt samstämmiga med deras konsulters syn på detaljplanen.

Lördagen började med lite shopping av skyddsskor och "coronamasker". Sen skördade jag årets 5:e och näst sista skörd av min enda Habanero. 

Städade ut lite ur förrådet och avslutade MC-säsongen genom att putta in TRX:en i detsamma.

Sen fastnade jag med Tok-Olle framför och Nightwish i datorn.

 
Jag gillar speciellt deras episka berättelser som The Poet and The Pendulum och  The Greatest Show on Earth (den med Richard Dawkins)

 
Men kanske i morgon... men då kommer ju ved-leveransen. Om stollen hittar hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar