måndag 11 mars 2024

Fel o tyvärr

I mitt inlägg Slutet nära verkar jag varit felunderrättad om Duells men när det gäller andra "intressanta" butiker verkar det nog vara det som gäller.

Raceway verkar vara på upphällningen, dom flyttar bara längre bort. BASmotor försvann ut på vischan och det gjorde Jacking redan för många år sedan. Sjöborgs vet jag inte vart dom försvann, dom var inte kvar senast jag behövde anlita som.

Wheeler Dealer flyttade ju ut i grönskan men inte så fasligt långt bort och E&D flyttade även dom till rätt sida om stan men dom har jag inte haft behov av på länge.

Sen har vi ju Spinnin Wheel som flyttade för många år sedan men dom har jag kontakt med, sporadiskt.

Vad har vi för andra som försvunnit? Hade några till på listan men nu svek minnet.

Jo, Elfa slog igen butiken, något som förutspåddes ... och nu finns det inte heller någonstans att handla elektronikkomponenter över disk (vet att Kjell & Co har lite men det är ju högst begränsat utbud)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar