fredag 12 oktober 2012

I had a spooky dream

Häromnatten hade jag den mest märkvärdiga Dröm. Ja just det, stort D.

Av det jag kommer ihåg, höll jag på att jobba med ett luftbehandlingsaggregat utrustat med jonisering.

Joniseringen är en prototyp och farlig, allt enligt konstruktören. Sen blir filmen lite suddig. I nästa sekvens vet jag att är sjuk och behöver Plasmaferes!?

I slutet av "filmen" håller jag på att konstruerar rektangulära filter av plexiglas och filterduk...

Min första tanke när jag vaknade var "va i helskotta är plasmaferes, finns sådant" och googlade... SPOOKY.

Var kom det där ifrån?

4 kommentarer:

  1. Hmmm...
    Hoppas att du inte är synsk!
    Det kan inte vara jättebra om man nu skulle behöva den typen av behandling.

    SvaraRadera
  2. Psykisk? Nä, vet inte riktigt vad jag skulle göra med en sådan mackapär. Hur som helst har jag ju redan konstruerat en ifall jag skulle behöva.

    Däremot hade jag ett ex som skulle ha behövt en ny lever, eller apparat. Gulare ögonvitor har jag inte sett. Det var tragiskt. Kan inte rekommendera Treo Komp och hemvin...

    På TVn har Cobra En maskinpistol, En likadan hade en polare som hade "Cobra's vapen" i samlingen. Kan berätta att Jatimatic, den han skjuter med, inte är någon leksak. Inte Beretta'n heller.


    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menade att jag hoppas inte att det är en s.k. "sann-dröm"...
      Pratar du om Cobra - Cobretti som åker taksänkt Mercury?
      Får man ha såna vapen som vanlig Svensson, hur motiverar man det?

      Radera
    2. Yes, killen hade bra deal med poliscefen... verKlighen-
      Polarna (Jag) kunde provskjuta på råttor på soptippen osv.

      Nu tjafsar dom såkallade greenpeace på TV.
      Terrorister, kalla in nationella vadsomhelst. En kula i huvudet eller enkelbiljett till Guantanamo.

      Vafaan tjafsar dom, sluta tramsa. Skarpskyttar, jag hade tryckt.

      Radera