lördag 26 januari 2019

Diversedag

Började med ett tidigt besök på MC-mässan.

Passade på att fota lämmeltåget som var på väg in när jag var på väg ut.


Den enda Norton jag hittade var på en t-skjorta och den fick komma med hem.

När jag kom hem höll frugan på att städa i katastrofområdet under källartrappan så jag gick ut och försökte städa lite i min verkstad.

Var inne och hämtade en styrketår när frugan frågade -"vad är detta för något"? och höll upp en påse med hårdvaror. Eftersom jag inte rotat under källartrappan på minst 5 år så var det lite julafton. Paketet innehöll till och med en inventarieförteckning.


Känns som om jag borde börja sälja bort lite NOS Hondadelar så småningom. Bland just dessa delar borde en sprillans ny magnet till generatorn kunna vara intressant bland CB450-ägare som många lider av dålig laddning.

1 kommentar:

  1. Som pensionist kunde man gå på fredagen, betydligt glesare då.

    SvaraRadera