lördag 12 januari 2019

Etapp 1

Händer inte mycket nu. Verkar inte ha någon ork att pyssla med intressanta projekt.
Vete tusan vad det beror på. Har jag gått in i väggen eller har jag bara gått för mycket i skogen?

Blev en etapp på Sörmlandsleden iaf.


Isen har börjat lägga sig på de små insjörana.
 

Etapp 1 avklarad, 61 etapper och 593km kvar ifall man inte räknar med alla alternativa sträckningar.


Har iofs gått på delar av Sörmlandsleden tidigare men det viktiga är ju att ta etapperna i nummerordning, eller 😕

(För några år sedan tänkte jag försöka "samla" bilregisternummer i nummerordning. Alltså xxx 001, xxx 002 osv till xxx 999. Men det gav jag upp rätt snart när jag inte kommit längre än 007 på ett halvår. Borde ha startat med det dagen jag lärde mig räkna för att det skulle varit någon realistisk chans att komma i mål...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar