lördag 29 mars 2014

Misslyckat

Tog med grabben på vad som utlovades vara "nordens största IT-mässa". För att vara ut i god tid så missade jag F1 kvalet i Sepang, som blev uppskjutet p.g.a. ösregn. Naturligtvis misslyckades min favorit.


En halvtimme tog det från inpassering till utpassering och då är ett toalettbesök inbakat i den tiden.
Misslyckat.

Väl hemma påbörjade jag ett projekt jag inte vet ifall jag kommer att slutföra. Renovera topplocket på fransyskan. Undrar varför dom gjort det som ett ormbo fullständigt misslyckat ut servicesynpunkt.


Efter ett par timmars ihärdigt mekande syns det inte speciellt stor skillnad


Känns inte som jag misslyckats, ännu.

Så jag övergick till att måla fönsterbågar, där syns det omedelbart ifall man inte lyckas...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar