lördag 8 september 2018

Sämsta?

Vid dagens marknadsbesök i Uppsala var jag nästan benägen att hålla med killen som högt och tydligt deklarerade: - "Detta är den sämsta marknad jag någonsin varit på".

Jag hittade inget jag fick något habegär till och jag hittade heller inget sådant jag behöver. För att inte komma tomhänt hem köpte jag den bästa av de dåliga små handyxor jag såg. Samt lite delar till kommande belysningsprojekt mm.


Som även noterats tidigare år så är det på just denna marknad många säljare med prisetiketter. Speciellt dom säljarna har höga priser och verkar ta prutningsförsök som personlig förolämpning.

Som grädde på moset så tappade jag mina terminalglasögon under andra varvet. 11350 steg blev det totalt.

På hemvägen åkte jag förbi en av nästa års Audi-modeller. Åtminstone tycker jag baklysena ser ut att vara Audi. Fronten var modifierad så att den liknade en BMW grill fast mycket större.

1 kommentar: