torsdag 20 februari 2014

iHate



Den som tror att äppelfabriken tillverkar något "bra" har troligtvis aldrig provat något annat ...
Till och med Windows Phone måste vara bättre, även om deras dotterbolag Nokia nu håller på att tillverka en Android version, vad jag läst.

Idag blev jag åter en gång tvungen att installera iTunes, trodde jag, för att säkerhetskopiera dotterns iFån. Som alla andra gånger blev datorn omedelbart överbelastad med en massa skit från äppelbolaget. Varefter jag blev tvungen att avinstallera skiten omedelbums. Dessutom fick jag nu ett meddelande om att "nu ska man säkerhetskopiera till iCloud" direkt från telefonen.

Försök att säkerhetskopiera en helsikes massa bilder över WiFi från en iFån så får du se, då tar den hela bandbredden och lite till. Undra ifall dom tänkte, överhuvudtaget, när dom gjorde programvara. Skitskallar!

TACKA VET JAG ANDROID!
Det är bara att ansluta som en USB hårddisk med kabel till valfri dator och tanka ur de bilder man önskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar