lördag 1 februari 2014

Tvivel

grogg tvivlar på att han någonsin lyckas städa sig ner till golvet. Tig:en skulle verkligen kunna göra nytta i vinter.


För att bli av med onödigt bagage gick jag bl.a. igenom samlingar från ungdomen. Vissa saker vet man inte varför man sparat. Som t.ex. en antik radiostyrningsutrustning. Man kan ju köpa en ofantligt mycket bättre för en 500-ing.


Andra saker jag fick lite flashbacks av:

En inte färdigställd 5W piratradiosändare för FM bandet.


En tvål från VR (Valition Rautatiet), dvs. finländska motsvarighetetn till SJ 


Tror bestämt att det är ett minne från den gång jag vaknade med ett exceptionellt dunkande i huvudet (dudunk-dudunk) och inte visste var jag befann mig. Det visade sig att min bästa kompis köpt tågbiljetter åt oss för en resea genom Finland, en gång när jag var lite överförfriskad och bara "hakade på"

Det mest märkvärdiga är nog klistermärket jag inte vet hur hamnat i min "samling". Jag kan med bestämdhet säga att jag inte bevistat detta evenemang. Den enda MC tävling jag varit på i södra Sverige  är en Motocross(VM-del)tävling ca 1988-89.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar