tisdag 9 maj 2017

Nytt projekt

Häromdagen när jag skulle ut och åka MC med Cykel Pekka så fann jag denna skönhet bland hans renoveringsobjekt. Han såg att jag beundrade den och menade att -"den där kan du få billigt, typ gratis, jag tycker inte om modellen". Ett sådan erbjudande kan man ju inte motstå.


Vad ska man hitta på av denna? Kanske kanske en påhängs kinapuff skulle kunna bli drivkälla. Eller så hittar man någon annan motor med kapacitet. En komplett färdig lösning är att föredra.

Senare på moppemarknaden vid MC Collection köpte jag en rejält gammal cykel, mest för sadelns skull och blev tyvärr tvungen att lämna den hos försäljaren, minus sadeln, eftersom jag inte kunde transportera hem hela cykeln. Sadeln, inte den på bilden, är nu under "renovering".

1 kommentar:

  1. Jag har en nästan obrukad kinapåhängare i mitt lager för en tusing om det är av intresse. isracing@telia.com

    SvaraRadera