söndag 26 maj 2013

Morsdag

Idag gjordes en, nästan på metern 700km lång, road trip, ToR till Vänerns norra spets för att hämta en morsdagspresent. "Fyndet" gick genast upp som nummer Nr 2 på min lista över inköp som aldrig borde ha gjorts.

Uppfinner någon ett alko-lås till datorn som förhindrar budgivning på sälj & köp siter så skall jag införskaffa ett med omedelbar verkan.

Frun tog det med humor iaf, tror jag?

Howard GEM Rotavator med JAP 600cc sidventilare

Kan glatt meddela att Frasses öppnat filial i Karlskoga så nu är det inte långt till deras superba hamburgare. Förutom standard menyn så har dom en lokal meny som bland annat innehöll "Kurdisk Pizza Meny", spännande!?



Sen när jag körde in i köslutet, in till Stockholm, redan utanför Södertälje så fick jag tid att fundera över vad tornet haft för funktion. Fortfarande har jag ingen aning. (gammalt Järnvägsvattentorn?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar