tisdag 18 augusti 2020

Skitposten

Nu har det hänt igen, dvs det är inte första ggn. Efter att först ha väntat över en månad på ett paket så fick jag, för en månad sedan, meddelande från posten att dom ville ha 10kr i importavgift och 75kr i "deklarationsavgift". Jag Swishade omgående.

Nu, mer än en månad sedan Postnord meddelade att dom hade paketet, så har jag ännu inte fått det. I söndags skickade jag ett argt mejl till deras kundservice och bad dom ersätta min förlust. Få se vad dom svarar, om dom svarar.

Det märkliga är att paket som inte fastnar hos Postnord kommer fram, medan paket som fastnar hos deras videogranskningsenhet försvinner. Det är, som sagt,  inte första ggn detta händer.

Idag kom en ny avi, få se ifall även detta paket försvinner? Och det är ju nästan som att dom kunde skämmas. En krona i importavgift och 75kr i hanteringsavgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar