torsdag 28 januari 2021

Blockerad?

Börjar bli dags att titta på internet-/och TV-avtalet. 

I nuläget använder jag ComHem men det är och har varit problem för dem att leva upp till avtalad leveranskvalitet. Både vad gäller hastighet och TV-utbud.

Så nu tittade jag på att återgå till min förra leverantör, men dom kan tydligen inte leverera internet till min adress, enligt deras hemsida. Men nog till grannens adress. 

Har jag blivit brännmärkt som krävande kund och blockerad?

Då provar jag väl med förr-förra leverantören i stället då.

Inte det heller. Ska man börja misstänka konspiration. Måste kolla vad nuvarande leveratören säger. Jo dom kan fortfarande leverera...

 
Nu har jag exakt en vecka på mig att agera, annars förlängs avtalet automatiskt och det blir dyrare med längre uppsägningstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar