söndag 4 augusti 2013

Järtecken

Vid dagens besök av motorcykeltävling, frågade så gott som varenda en jag samspråkade med, ifall jag var där för att tävla.

Jag fick då generat gnida kaggen, fd six-packen, och medge att jag vuxit ur skinnstället. Den gode Thomas kommenterade med -"det där är bara frågan om karaktär", vilket gjorde att det genast kändes bättre.

Det som verkligen gav mig något att tänka på var när jag på hemvägen skulle stiga ur bilen för att göra en snabbvisit på MAX. Hann ca 3 steg från bilen innan det högg till för grönjävligt i ryggen.

Trodde knappt att jag skulle kunna ta mig tillbaka in i bilen. När jag senare, efter två timmars bilfärd, beredde mig på att krypa på alla fyra från bilen in till sängen så var ryggen hur pigg som helst. Ska jag tolka detta som att jag skall undvika vissa typer av mat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar