söndag 26 april 2020

Fortsatt småplock

Fortsatte med mina småprojekt vid sidan om allt det andra som skall göras.

Åkte till lokala handelsträdgården och handlade planteringsjord, dottern sommarjobbar där så med hennes rabatt är priserna ungefär som på Bauhaus, minus den långa resan till Bauhaus. Åkte även via återvinningen...

En trasig cell så batteriet går nog att rädda ifall man vill. Annas reservdelar till annat batteri


Men det var lite senare. Dagen börjades med 6km i Tyresta med fru och hund. 


 Sen jobbade jag med mina projekt där åtminstone hörnet blev klar. Det får duga.



På kvällen hade frun cykelmarknad. En av fyra barncyklar lyckade hon kränga. Själv brukar jag köpa cyklarna, någon annan får använda dem och sälja dem. Nu tillhandahöll jag kompressorluft och lite finmek.

Dagen avslutade jag som den började, med hundpromenad.


Venus över månen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar