tisdag 31 oktober 2023

Jävla POSTNORD

Idag var det dags igen. Hade beställt ett paket med hemleverans.

I går kom ett SMS från Postnord, där det meddelades att paketet skulle levereras den 31a oktober mellan 1700 och 2200.

Idag svek dom det löftet.

Glad i hågen satt jag och deltog i postnordlotteriet. Kl 2143 matade jag in paketnummret i deras app med följande resultat.

Va i helvete "gick inte att avisera kunden via SMS". Det gick iaf att avisera, via SMS, att dom skulle leverera idag

Sist o slutligen fick jag nu ett meddelande om att tyvärr kunde dom inte leverera men jag får nytt meddelande om när jag nästa gång kan  beställa leverans. Vadå beställa nästa gång. Leverea paketet snarast.

Vilket skitföretag. Att någon ens anlitar dem.

Jag förstår nog att vad dom vill är att jag skall åka 50km ToR för att hämta paketet hos dom så att dom kan spara in på körningar.

/Edit, dagen efter.

Och idag fick jag valet att välja, hämta själv redan idag eller välj hemleverans om ett par dagar. Kommer dom ifall jag väljer hemleverans eller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar